zaterdag 20 oktober 2018

ERGERNISSEN


De plannen voor het opknappen van de historische binnenstad gaan vormen aannemen die alle historische werkelijkheidszin te boven gaat.
De architectonische voorstellingen van Han de Kluyver zijn echt kunststukjes, maar passen totaal niet in Den Briel. Het gaat er op lijken dat ik een van de weinigen ben met deze mening. Ik kan het echt niet bevatten dat gedacht wordt, dat deze plannen ervoor gaan zorgen dat Den Briel hierdoor vooruit zal gaan. Daarvoor is het stadje al teveel teloor gegaan door alle voorzieningen uit de binnenstad te laten verdwijnen. 
De gemeentebestuurders zijn zo enthousiast dat wel duidelijk is dat er alles aan gedaan zal worden de plannen uit te voeren. Dat niemand op mijn mening zit te wachten, blijkt uit de meningen dat mijn opmerkingen maar al te vaak als negatief, waar bemoei je je mee en zelfs afzeiken bestempeld worden. Ondanks dat ik in de meeste gevallen mijn mening onderbouwd geef wanneer daar om gevraagd wordt. 
Het heeft mij doen besluiten dat  het maar beter is maar niet meer te reageren op facebook. Alleen op deze blog zal ik - mocht ik daar behoefte aan hebben - reacties plaatsen.
Degenen die dus GEEN interesse hebben in mijn mening moeten dus NIET mijn blog RENSWERELD openen. Dan hoeft u zich ook niet te ergeren.
Rens 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten