donderdag 29 januari 2015

1 Aprilkoorts


JAVEA ESPAÑA

In Den Briel is de 1 aprilkoorts inmiddels aangevangen. Vooral sinds mijn voor het eerst weer deelnemen aan de 1 aprilfeesten na de emigratie 31 jaar geleden naar Spanje, komt ook bij mij de 1 aprilkoorts weer opborrelen. Er wordt - voor zover mij bekend - vooral in het Spaanse kamp (waar ook ik deel van mag uitmaken), hard gewerkt om ook 2015 weer tot een succes te brengen. U mag er vanuit gaan dat mijn deelname aan het 1 aprilgebeuren samen met mijn Brielse vrienden, ook deze keer weer op 'een beetje aparte manier' zal zijn.

Tevens zal ik vóór de grote dag 1 april mijn negende boek 'ACHTER BEREN & MONNIKEN' presenteren. Een boek dat helemaal gaat over de binnenstad van 't Brieltje, waarin ik aan de hand van ruim 400 oude foto's, de daarbij behorende geschiedenis en herinneringen daaraan beschrijf.

Kortom: er zal dit jaar weer genoeg te beleven zijn, rond 1 april. Zodra er nieuwtjes te melden zijn kunt u daar hier kennis van nemen.

Hasta pronto, Rens.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten